سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  دفترچه
خلق، نانخور خدایند . لذا محبوب ترینِ خلق نزد خدا، کسی است که به نانخوران خدا سودی رساند وخانواده ای را شادمان کند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
71338
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
2
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
دفترچه
لوگوی وبلاگ
دفترچه
بایگانی
زمستان 1383
پاییز 1383
اوقات شرعی
لینک دوستان

بهار و پریا
همه چیز در یکی

لوگوی دوستان










اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   خاطره نویس  

عنوان متن اسم بد گذاشتن روی همدیگه یکشنبه 83 دی 27  ساعت 4:29 عصر

سلام بچه ها خوبید؟

من دارم امروز از کافی نت می‌نویسم .

آخه هارد خودم رو دادم به پسر عمم و همونطور که گفتم من هاردشو خراب کرده بودم و هارد هم غیر قابل تعمیر اعلام شد.

کلا هارد مکستور رو من از چند نفر شنیدم که کیفیت سابق رو ندارن. ولی نمیدونم؟!!!

شاید یه 120 گیگ بگیرم.(اگه بابایی همکاری کنه!!!)

شما هم اگه اطلاعاتی درباره هارد خوب دارید به منم بگید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز حسابی سر کلاس گند زدم

قرار بود یه کنفرانس درباره ورزش بدم و منم فکر کردم همه چیز رو می‌دونم ولی وقتی شروع کردم تازه فهمیدم نه کار از کار گذشته ولی بالاخره یه جوری سر و تهشو هم آوردم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من یه دوستی دارم (همون که واسش بیوگرافیش رو به انگلیسی نوشتم) که نمی‌ودنم چرا همه بهش می‌گن دماغ (ولی به نظر من دماغ متوسطی داره).
شنبه قرار بود بیاد و یه cd از خونه ما ببره و منم که باید کلاس می‌رفتم.
به داداشم گفتم: که "و" میاد ،cd رو بهش بده.
داداشم پرسید: کدوم "و" همون دماغه!!!!
منم کلی خندیدم می‌دونید چرا؟

کمربند ها رو ببندید رو دیدید که همه می‌گن اسی شبیه خروسه حتی اونایی که برای اولین بار می‌بیننش

این بیچاره هم به همین درد مبتلاست

ولی منم داداشم رو بخاطر این که اسم رو یه نفر گذاشته جریمه سختی کردم :
تمام save های بازی هاش رو پاک کردم تا دیگه لقب واسه کسی نزاره.

شما هم که می‌دونم هیچ وقت اینکارو نمی‌کنید.

آقا حامد

به روی چشم من یادم نرفته ولی فعلا سیستم ندارم هر وقت که هارد گرفتم شروع می‌کنم


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اسم بد گذاشتن روی همدیگه
[عناوین آرشیوشده]


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ